Як вплинуло LEGO на розвиток педагогів Балаклійського ДНЗ (ясла – садок) №7 комбінованого типу залучених до проекту «Сприяння освіті»

Авторський вірш вихователя
Козакової Алли Вікторівни

Безмежний простір для уяви,

Світ іграшковий для забави

В садочку «Сонечко» відкрився –

Конструктор ЛЕГО в нас з’явився!

Це незамінний помічник

І для занять, для гри, розваги,

Немовби справжній чарівник,

Що надає усім наснаги.

З ним легко вчити кольори –

Багато барв яскравих має.

Це – справжній рай для дітвори –

На всіх цеглинок вистачає!

Ти лиш бери міркуй, твори,

І фантазуй, тренуй увагу

Будуй і замки, і двори…

Чому ж віддати перевагу?

ЛЕГО зміцнив, згуртував колектив

І горизонти нові нам відкрив.

ЛЕГО – це супер! ЛЕГО – це клас!

ЛЕГО – найкращий порадник для нас!

Відгук вчителя-логопеда про LEGO...
Дружкової Анни Анатоліївни

Всім відомо, що гра – найважливіший супутник дитинства. LEGO ж дозволяє вчитися граючи і навчатися в грі. Працюючи з дітьми з загальним недорозвиненням мовлення і стикаючись з проблемами в їх навчанні, доводиться шукати допоміжні засоби, що полегшують процес засвоєння дітьми знань.
Застосування LEGO на логопедичних заняттях позитивно відображається на якості корекції і навчання, так як сприяє: розвитку лексико-граматичних засобів мовлення в межах визначених тем; формування граматичної складової мовлення (оброблення навичок узгодження числівників з іменниками, прикметників з іменниками в роді, числі і відмінку, формоутворення іменників з прийменниками без, словотвору дієслів з використанням різних приставок, а також утворення складних слів), постановці і автоматизації звуків у ході гри (вибудовування «чарівних» сходинок, драбинок, доріжок, за яким дитина «проходить», називаючи відповідні склади і слова); формування графічного образу літер при навчанні грамоті, а також розвитку тактильних відчуттів (граючи з закритими очима на дотик); оволодіння звуко-буквеним аналізом і слого-звуковим складом слів (застосовання кубиків з традиційним колірним позначенням голосних, твердих і м'яких приголосних); формування просторової орієнтації – це класична профілактика порушень письма; розвитку й удосконалення вищих психічних функцій (пам'яті, уваги, мислення); тренування тонких рухів пальців і кистей рук.
LEGO-технології дозволяють: оптимізувати педагогічний процес, розширюють освітній простір, збагачують розвивальне предметно – просторове середовище, сприяють експериментуванню з доступними дітям матеріалами, ігрової, пізнавальної, дослідницької і творчої активності вихованців, забезпечують розвиток психічних процесів і дрібної моторики рук, дають можливість самовираження дітей, і тим самим сприяють мовленнєвому розвитку дошкільнят.

Авторський вірш
вчителя-дефектолога Ковальової Катерини Іванівни

«LEGO-конструювання – один із ефективних інноваційних засобів розвитку дошкільників».

В Балаклійському ДНЗ «Сонечко»,

Захоплюють яскраві LEGO-цеглинки.

Бавляться кожного: синок і донечка,

З Данії надійшли корекційні перлинки.

Для вихователя, логопеда, психолога

LEGO – незамінний помічник.

В розвитковій роботі дефектолога,

Він інтелектуальний керівник.

LEGO коригує психічні процеси,

Розширює уявлення математичні.

Вирощуються справжні королі і принцеси,

Всі звуки стають – автоматичні.

Розмаїттям форм і кольорів,

Захоплює в свій світ допитливу малечу.

Педагоги перетворюються на лікарів,

Провокуючи порушення на втечу.

Що мені дав конструктор LEGO…
Вихователь Шевченко Людмила Миколаївна

Конструктор LEGO мені особисто був цікавий завжди. Коли я читала статті про роботу з LEGO і дивилася до них фотографії, я по доброму заздрила тим садочкам які працювали з цим диво-конструктором. У 2016 році це диво прийшло до нашого садка – ми отримали 35 великих коробок з LEGO-DUPLO та LEGO-SISTEM!!! Ми майже рік граємося з LEGO, так – граємося, бо інакше нашу роботу не можна назвати. Тому зараз ми граючись навчаємося, граючись розвиваємося, граючись виховуємося. За допомогою LEGO гра стала провідним видом діяльності насправді, бо діти із задоволенням грають не тільки з однолітками, а й з дорослими. Від імені дорослих, я можу сказати, що дорослі самі перетворюються на дітей, бо LEGO цікаве навіть дорослим!!! Чим же воно цікаве?
Цінність конструкторів LEGO є в тому, що іграшкою він стає тільки після збірки. Навіть під час зборки дитина отримує задоволення, тому що дитина може робити все що хоче, бо для цього є безліч деталей різної форми, які дозволяють розвивати свою фантазію в різних напрямках. Дуже добре, що конструктор вчить дитину самостійності і відповідальності, якщо у дитини щось не виходить, конструкцію доведеться розібрати і знов збирати самому, та виправляти помилки.
LEGO як і інші розвиваючі іграшки для дітей, в першу чергу вчить їх бути уважними і посидючими. Дитина з раннього дитинства починає розуміти, що для того, щоб щось створити треба докласти певні зусилля, вчитися мислити, бути спостережливим. Дорослі (батьки, педагоги), співпрацюючи з дітьми під час ігри з LEGO, створюють партнерські, дружні, відверті стосунки. Такі стосунки коштують дуже «дорого», бо створити їх не так просто.
Я щаслива від того, що в мене є можливість грати разом з дітьми в LEGO конструктор!

Що дав мені LEGO конструктор…
Вихователь Коробка Таїсія Тимофіївна

Коли моєму першому онукові виповнилось 5 років вперше мене з LEGO познайомив саме він. Маленькі LEGO воїни вистроювались біля фортеці зі своєю чудо зброєю на захист. Свій запал захисника передавався і нам, дорослим. Кожного разу ми будували нові фортеці, замки.
У дитячому садку LEGO з’явився в нашій групі у 2016 році. Великі LEGO DUPLO своєю різнобарвністю зачарували не тільки малюків а і дорослих. Використовуючи LEGO, я помітила як змінюється світогляд дитини, розвиваються її комунікативні здібності, зростає творчий потенціал. LEGO конструктор розвиває не тільки дітей, а і дорослих. На одному із батьківських зборів ми показали, як можна сприяти розвитку пізнавальної активності дитини, заохотивши її до самовираження з LEGO. Батьки були вражені тим, як гра з LEGO має емоційний вплив на розвиток дітей. Що пізнається з емоцією, те запам’ятовується краще. Тому ігри з LEGO завжди радість і наснага.
Познайомившись з програмою «Безмежний світ гри з LEGO», я збагачую свій досвід:

- креативно відношусь до роботи з дітьми;

- заохочую всі спроби дітей до самовираження;

- спонукаю дітей до свободи вибору і самостійності;

- вдосконалюю свою організацію щодо ігрової діяльності з LEGO.

Тому виникає бажання використовувати LEGO при першій можливості, у всіх видах діяльності. Важко уявити зараз гру без LEGO, тому я вдячна за такий чудовий проект, з подарунками LEGO DUPLO і LEGO SISTEM, і не тільки я, а і наші діти. Щире ДЯКУЄМО!!!

Кiлькiсть переглядiв: 187

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.